مقالات

نمای شیشه ای مدرن - شرکت صدرا گلس

نمای شیشه ای مدرن یا فریم لس frameless curtain wall

نمای فریم لس یا کرتن وال یکی از انواع نمای شیشه ای مدرن ساختمان است که دارای سازه آلومینیومی است و نمای بیرونی از شیشه لمینت (سکوریت یا خام ) تشکیل شده است .

شیشه لمینت را می توانید به صورت دوجداره و یا سه جداره که با ضخامت (4*4*8*4*8*4) سفارش دهید که این شیشه ها بر روی زیر سازی آلومینیوم یا آهن اجرا می شود .

(توضیح : 4*4 دو شیشه4 میل برای لمینت (سکوریت یا خام ) و عدد 8 برای اسپیسر و یا فضا دهنده بین دو شیشه که چسب پلی سولفاید که به عنوان یکی از بهترین چسب های امروزی بشمار می آید و دو عدد شیشه 4 میل که شیشه لمینت را از شیشه ها جدا می کند که مجموعا با احتساب طلق لمینت 1.5 سی و سه میلیمتر ضخامت شیشه سه جداره لمینت شما می شود که از لحاظ امنیت و ورود و خروج هوای داخل ساختمان جلوگیری می کند) .

در این مدل نما اگر به سطح شیشه بنگریم شاهد یک سطح یکدست خواهیم بود که به ابعاد یکسان شیشه ها تولید شده و بین این شیشه ها یک درز یک سانتی الی دو سانتیمتری به ما در نمای ساختمان نشان می دهد . این درزها در زیباتر شدن نمای شیشه ای ساختمانتان نقش بسزایی دارد و از لحاظ آب بندی مناسب است .

نصب ساده و بارگذاری مناسب به صورت یکجا (شیشه ها به صورت شبکه بندی کامل زیرسازی شده به صورت یکجا) از ویژگی های این نوع نما است .

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله شیشه سکوریت چیست؟ پیشنهاد می شود .

نمای شیشه ای مدرن - نمای فرم لس

انواع کرتن وال های فریم لس

کرتین وال های فریم لیس به دو صورت متفاوت برای نصب می باشند که شامل موارد زیر است :

سیستم U-Channel

یکی از نماهای شیشه ای ساختمان های مدرن را سیستم یوچنل تشکیل می دهد که با استفاده از سازه آلومینیومی ساده که تحمل وزن بالا را ندارند به همین دلیل این سازه برای ساختمان هایی با ارتفاع کم پیشنهاد می شود .

نامگذاری این سیستم به دلیل وجود اسپیسرهای U شکل می باشد . فاصله های شیشه بین 1 الی 2 سانتی متر می باشد که به وسیله چسب سیلیکون یا پلی سولفاید پر می شود .

سیستم full frameless step-unit

می توان گفت یکی از بهترین و گرانقیمت ترین سیستم های با سازه آلومنیومی ( کرتن وال ) به شمار می آید . در این سیستم شیشه ها با چسب به فریم ها می چسبند و استفاده از بهترین چسب ها برای چسباندن شیشه ها به سازه باعث گرانتر شدن این نوع سیستم می شود .

سیستم استپ یونیت به خاطر مبلغ بالای نصب در بهترین مکان ها استفاده می شود . باز شوها در این سیستم کاملا مخفی بوده و شما نمی توانید تشخیص دهید که کدام فریم یا پنجره بازشو می باشد .

مطلب مرتبط : اجرای نمای شیشه ای کرتین وال

نمای شیشه ای مدرن - کرتن وال

چه نوع شیشه ای برای اجرای نمای فریم لس استفاده کنیم ؟

  • شیشه سکوریت
  • سکوریت چند لایه لمینت
  • شیشه دوجداره
  • شیشه رفلکس
  • شیشه سان انرژی

از طراحی تا اجرا ما با شما همراه هستیم .

قیمت اجرای نمای شیشه ای فریم لس curtain wall

قیمت اجرای نمای شیشه ای فریم لس بسته به انتخاب متریال شما دارد که با استفاده از شیشه تک جداره ، دوجداره ، سه جداره و یا ( سکوریت ، لمینت ) قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد . شروع قیمت تولید و اجرا به ازاء هر متر مربع از متری 50.000.000 ریال تا 100.000.000 ریال می باشد .

مطالعه بیشتر : درب اتوماتیک شیشه ای

نمای شیشه ای مدرن - هزینه کرتن وال

سفارش بهترین پنجره های آلومینیومی و کرتین وال از صدرا گلس

جهت سفارش بهترین پنجره های آلومینیومی و دیگر محصولات از جمله شیشه سکوریت ، پنجره کرتین وال ، شیشه اسپایدر ، شیشه لمینت و … با صدرا گلس برترین تولیدکننده و عرضه کننده شیشه ، درب و پنجره در ارتباط باشید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید . 

مقالات بیشتر :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *