مقالات

بالکن شیشه ای - شرکت صدرا گلس

بالکن شیشه ای ( تراس شیشه ای )

نصب و اجرای بالکن شیشه ای از پنل های شیشه ای عمودی ساخته شده که زیبایی ، ایمنی ، نور کافی ، جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل منزلتان و … را برای شما تامین می کند .

بالکن ها به عنوان تنها فضایی که در خانه با محیط خارج در ارتباط است باید زیبا و چشمگیر باشد . امروزه افراد به نمای ساختمان اهمیت بسیاری می دهند از این رو اکثرا از شیشه بالکنی استفاده می کنند که فریم ریلی عمودی و هنگر هایی دارد که باعث حرکت کردن شیشه ها به صورت عقب و جلو می شود .

شیشه های تراس شیشه ای را می توان در مواقعی که نیاز به ورود و خروج هوا به داخل ساختمان است و یا نیاز به تهویه هوا و یا خروج بوی ناشی از سوختن غذاست باز گذاشت .

شرکت صدرا گلس تولیدکننده و مجری نصب انواع شیشه سکوریت ، لمینت ، پنجره دو جداره و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند . 

مقاله پیشنهادی : قیمت شیشه سکوریت با نصب

بالکن شیشه ای - انواع بالکن شیشه ای

انواع بالکن شیشه ای (تراس شیشه ای)

سلیقه ها در زمینه رنگ تراس شیشه ای بسیار متفاوت است که بعضی ها برای دیده نشدن داخل تراس از شیشه برنز و یا شیشه رفلکس استفاده می کنند .

بالکن شیشه ای یا تراس شیشه ای به دو شکل ثابت و متحرک طراحی و اجرا می شوند . افرادی که مایل هستند از بالکن خود در تمامی فصول سال استفاده کنند ، نوع متحرک را انتخاب می کنند .

در بالکن شیشه ای متحرک تمام پنل ها باز می شود و در بالکن شیشه ای ثابت اسلایدهای شیشه ای کنار هم قرار داده می شوند ولی قابلیت حرکت ندارند فقط پنل اول که نقش درب بالکن را دارد متناسب با شرایط بالکن به صورت لولایی و یا کشویی باز و بسته می شود .

بیشتر بخوانید : اجرای نمای شیشه ای کرتین وال

بالکن شیشه ای - انواع تراس شیشه ای

آیا بالکن های شیشه ای ایمن هستند ؟

شیشه های بالکنی در برابر بادهایی تا 300 کیلومتر بر ساعت هم مقاومت می کنند . شیشه های مورد استفاده در بالکن شیشه ای سکوریت می باشند و مقاومت بالایی دارند . لازم به ذکر است که وزن شیشه بالکن بسیار مهم می باشد .

شیشه های 8 میل از جمله مناسب ترین شیشه برای ساخت بالکن شیشه ای هستند و شما برای ایمنی بیشتر می توانید شیشه تراس را به صورت لمینت سفارش دهید .

در صورت استفاده از شیشه لمینت اگر شیشه در برخورد با یک شیء (مثلا به گوشه شیشه ها که نقطه ضعف شیشه های سکوریت می باشد) شکسته شود شیشه در جای خود باقی مانده و خرده شیشه به پایین از ساختمان ریخته نمی شود تا موجب ایجاد خطر برای عابرین شود .

پیشنهاد می کنیم مقاله شیشه سکوریت چیست ؟ را مطالعه نمایید . 

بالکن شیشه ای - قیمت بالکن شیشه ای

قیمت بالکن شیشه ای

قیمت شیشه بالکنی نسبت به یراق آلات ، نوع شیشه و متراژ کلی که به صورت متر مربع محاسبه می شود تفاوت دارد . قیمت شیشه بالکنی بر حسب 2 متر مربع از 8 میلیون تومان شروع می شود و هر چه متراژ کلی شما بیشتر باشد قیمت شیشه بالکنی شما هم به صورت نزولی بوده و کاهش می یابد .

در صورت نیاز به آهنگری و یا جوشکاری و یا ناشاقول بودن ( تراز نبودن ) محل تاثیر بر قیمت شیشه بالکنی شما دارد . برای مشاوره رایگان و یا گرفتن قیمت شیشه بالکنی نسبت به متریال دلخواهتان تماس حاصل فرمایید .

مطالعه بیشتر : معرفی انواع شیشه پنجره 

بالکن شیشه ای - اجرا و نصب تراس شیشه ای

شرکت صدرا گلس 

شرکت صدرا گلس برترین تولیدکننده انواع سکوریت و تهیه کننده و مجری نصب انواع شیشه لمینت ، سکوریت ، ساتینا ، سندبلاست و اسپایدر ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب های نیمه اتوماتیک و کرکره های برقی در ایران است .

صدرا گلس با سالها تجربه در زمینه تولید و نصب شیشه سکوریت به شما کمک میکند تا بهترین نوع شیشه سکوریت را برای منزل یا محل کار خود تهیه نمایید . برای سفارش و خرید هر نوع شیشه سکوریت ، شیشه سندبلاست ، شیشه لمینت و … می توانید با صدراگلس تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

مقالات بیشتر :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “بالکن شیشه ای ( تراس شیشه ای )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *