مقالات

دلایل خرید شیشه سکوریت - شرکت صدرا گلس

دلایل خرید شیشه سکوریت

دلایل خرید شیشه سکوریت : شیشه سکوریت و شیشه معمولی در نگاه ظاهری هیچ تفاوتی با هم ندارند ولی از نظر تحمل وزن ، شیشه سکوریت چند برابر شیشه معمولی مقاوم تر است.

اولین شیشه نشکن (سکوریت) در دنیا در حدود 100 سال پیش تولید شد و در کشور ما نیز بیش از 50 سال است که شیشه نشکن تولید و عرضه می گردد.

اولین کارخانه ای که شیشه نشکن در ایران تولید می کرد برند میرال بود که هم اکنون نیز به شیشه های نشکن مغازه ها شیشه میرال می گویند. نشکن بودن از مهمترین دلایل خرید شیشه سکوریت است ولی شیشه سکوریت ویژگی های دیگری نیز دارد که آن را در نظر عموم محبوب کرده است.

برای آشنایی با ویژگی های شیشه سکوریت با صدرا گلس همراه باشید. صدرا گلس تولیدکننده انواع شیشه سکوریت ، شیشه اسپایدر ، شیشه ساتینا و سندبلاست ، شیشه دو جداره و تک جداره ، شیشه لمینت ، انواع درب اتوماتیک شیشه ای و … می باشد. برای سفارش کافیست با شماره 02156695203 تماس بگیرید.

موارد استفاده از شیشه سکوریت

  • در وسایل نقلیه به دلیل وجود حساسیت های زیاد در دربها و پشت اتومبیل از شیشه سکوریت استفاده می شود و برای جلوی اتومبیل از سکوریت لمینت استفاده می شود. شیشه سکوریت در برابر سرما و گرما مقاومت دارد و در صورت شکستن خطری برای سرنشینان خودرو نخواهد داشت.
  • در لوازم خانگی از قبیل هود ، اجاق گاز ، فر و مایکروفر ، طبقات یخچال و …
  • استفاده در ساختمان ها بعنوان درب و پنجره های شیشه ای ، نرده شیشه ای ، سقف شیشه ای ، دیوارپوش شیشه ای ، ویترین و پیشخوان مغازه ها ، دیوار جدا کننده و …
  • در مکانهای تجاری و خدمات شهری نظیر ایستگاه اتوبوس ها ، زمین های ورزشی ، پنلهای خورشیدی، هتل ها ، بانک ها ، مراکز تجاری و …
  • در بیمارستانها ، آزمایشگاه ها و اتاق عمل ها بدلیل خاصیت ضد باکتریایی شیشه سکوریت
  • در مکانهای مرطوب ساختمان از قبیل کابین دوش حمام ، کابین وان و سونا

مطلب پیشنهادی: شیشه سکوریت مغازه

برای استعلام قیمت شیشه سکوریت با صدراگلس تماس بگیرید.

دلایل خرید شیشه سکوریت - انواع شیشه سکوریت

بهترین شیشه سکوریت

بهترین نوع شیشه سکوریت آن است که استانداردهای لازم را داشته باشد و دارای ویژگی های زیر باشد:

  • دارای مهر استاندارد ایران باشد.
  • در شیشه نباید موج وجود داشته باشد.
  • دور تا دور شیشه سکوریت حالت لب پری و کاردی شدن نداشته باشد.
  • در سوراخ کاری ها و جاسازی ها کنگره و لب پری وجود نداشته باشد.
  • شیشه ها بدون لکه و خط و خش باشند.
  • لبه های شیشه سکوریت باید تمام الماسهای تخت براق داشته باشد.
  • شیشه سکوریت در کوره های سکوریت تخت افقی ساخته شده باشد.
  • گوشه های شیشه بطور کامل با مثلثهای رئوس پوشیده شده باشد تا از برخورد شیشه در هنگام حرکت جلوگیری نماید.
دلایل خرید شیشه سکوریت - بهترین شیشه سکوریت

دلایل خرید شیشه سکوریت

شیشه سکوریت دارای ویژگی های مثبتی است که موجب می شود در همه مکان ها اعم از ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری ، هتل ها ، بیمارستان ها و … از آن استفاده شود. برخی از این ویژگیها که از دلایل خرید شیشه سکوریت محسوب می شوند به شرح زیر است:

استحکام : شیشه سکوریت از نظر استحکام قویتر از شیشه های معمولی است زیرا فرآیندی که موجب ایجاد آن میشود پیوند قوی میان مولکولهای شیشه را ایجاد میکند.

ایمنی : شیشه سکوریت در صورت خرد شدن تکه های کوچک بدون لبه تیز ایجاد می کند که خطر به مراتب کمتری نسبت به شیشه های معمولی دارد.

تمیز کردن : در صورت شکسته شدن شیشه پاکسازی محیط خیلی راحت تر است زیرا تکه ها لبه تیز ندارند و به راحتی می توان آنها را جمع آوری کرد.

مقاومت در مقابل حرارت : مقاومت حرارتی شیشه های سکوریت دو برابر شیشه های معمولی است و این یعنی شیشه سکوریت در برابر دمای بالا بدون ترک خوردن می تواند مقاومت نماید.

دوام : شیشه سکوریت توان تحمل تغییرات شدید آب و هوایی را نظیر باد شدید ، باران شدید ، فشار باد شدید را به راحتی تحمل می کند و دچار آسیب نمی شود.

دلایل خرید شیشه سکوریت - شیشه میرال

شیشه سکوریت از کجا بخریم؟

شرکت صدرا گلس بهترین تولیدکننده شیشه سکوریت (نشکن) و تهیه کننده و مجری نصب انواع شیشه سکوریت ، سندبلاست ، لمینت ، ساتینا ، درب های اتوماتیک شیشه ای ، شیشه دو جداره و تک جداره و … است.

شما می توانید با خیال راحت از بابت کیفیت و قیمت ، جهت سفارش و خرید انواع شیشه سکوریت ، شیشه سندبلاست ، شیشه لمینت ، شیشه ساتینا و … با صدرا گلس تماس بگیرید.

دلایل خرید شیشه سکوریت - تراس شیشه ای

خدمات شرکت صدرا گلس

شرکت صدرا گلس به عنوان برترین و بهترین تولیدکننده انواع شیشه سکوریت است.

همچنین تهیه کننده و مجری نصب شیشه سکوریت ، لمینت ، ساتینا و سندبلاست ، درب های اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و کرکره های برقی در ایران است.

با تجربه بالایی که شرکت صدرا گلس در این زمینه دارد ، باعث می شود تا شما بتوانید بهترین نوع شیشه سکوریت برای ساختمان و هر جایی که می خواهید داشته باشید.

برای سفارش و خرید هر نوع شیشه سکوریت ، شیشه لمینت ، شیشه سندبلاست می توانید از طریق لینک زیر با صدرا گلس در ارتباط باشید.

مقالات بیشتر :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “دلایل خرید شیشه سکوریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *