مقالات

نرده شیشه ای فیکس پوینت - شرکت صدرا گلس

نرده شیشه ای فیکس پوینت چیست ؟

نرده شیشه ای فیکس پوینت از ترکیب قطعات شیشه اسپایدر که جنس آن از نوع استیل 304 می باشد و شبیه به دکمه است ( نام دیگر نرده شیشه ای دکمه ای نام دارد ) ساخته شده است .

بر خلاف نرده شیشه ای اسپیگات ، دفنی و اکسپوز در این نوع نرده شیشه ای شیشه ها جاسازی برای نصب قطعات صورت می گیرد که یک طرف آن به دیوار و یا راه پله جهت نصب شیشه راه پله و طرف دیگر آن به هم و شیشه متصل می شود .

لازم به ذکر است با استفاده از این نوع یراق می توان تابلو اعلانات برای دانشگاه ها ، دفاتر و یا ارگان های دولتی که با شیشه روی دیوار نصب می شود مورد استفاده قرار داد .

بیشتر کسانی که تابلو اعلانات سفارش می دهند با ساختار شیشه سندبلاست و یا ساتینا که مات می باشد سفارش می دهند دلیل بر این است که شیشه اگر مات باشد نوشته خودش را بیشتر نشان می دهد .

مقاله پیشنهادی : نرده شیشه ای اکسپوز 

نرده شیشه ای فیکس پوینت - استفاده از سکوریت و لمینت در فیکس پوینت

استفاده از شیشه سکوریت و لمینت در نرده شیشه ای فیکس پوینت

در این نوع نرده شیشه ای می توان از شیشه سکوریت تک لایه و یا شیشه لمینت استفاده کرد . حداقل ضخامت شیشه 10 و حداکثر 16 میلیمتر می باشد ارتفاع شیشه ها در استاندارد بین المللی حداکثر 150 سانتی متر است .

قیمت نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای فیکس پوینت نسبت به تمامی نرده های شیشه ای پایین ترین قیمت را دارد و محاسبه آن براساس متر مربع می باشد . قیمت نرده شیشه ای فیکس پوینت از 2 میلیون تومان شروع می شود . اگر شیشه شما مدلبری نیاز داشته باشد مثل نرده شیشه ای راه پله و یا خم باشد به قیمت آن اضافه می شود .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله بالکن شیشه ای را از دست ندهید .

نرده شیشه ای فیکس پوینت - قیمت نرده شیشه ای

نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت

نصب نرده شیشه ای فیکس پوینت به ظاهر کار آسانی می آید ولی تراز کردن نرده شیشه ای راه پله نسبت به کج بودن شیشه و یا زاویه شیشه که به صورت بالا و یا پایین می باشد کار راحتی نیست .

باید تمامی شیشه ها در یک راستا و یک خط نصب شود و برای نصب این نوع نرده شیشه ای باید هر تکه ای از شیشه را یک بار سر جای خودش قرار داد تا جاسازی ها جای خودش را به ما نشان دهد و با ماژیک و یا خودکار علامت گذاری و سپس فیکس پوینت ها را با پیچ به دیوار نصب کرد .

بیشتر بخوانید : قیمت شیشه سکوریت با نصب

نرده شیشه ای فیکس پوینت - نحوه نصب

شرکت صدرا گلس 

شرکت صدرا گلس برترین تولید کننده انواع سکوریت و تهیه کننده و مجری نصب انواع شیشه لمینت ، سکوریت ، ساتینا ، سندبلاست و اسپایدر ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب های نیمه اتوماتیک و کرکره های برقی در ایران است .

صدرا گلس با سالها تجربه در زمینه تولید و نصب شیشه سکوریت به شما کمک می کند تا بهترین نوع شیشه سکوریت را برای منزل یا محل کار خود تهیه نمایید . برای سفارش و خرید هر نوع شیشه سکوریت ، شیشه سندبلاست ، شیشه لمینت و … می توانید با صدراگلس تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

مقالات بیشتر :

محصولات پیشنهادی :

1 نظر در “نرده شیشه ای فیکس پوینت چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *