شیشه دو جداره صدراگلس

شیشه دو جداره اولین بار در سال1865 فروشنده شیشه در شهر نیویورک امریکا شیشه دوجداره را به نام و توضیح بر انتقال حرارت به بیرون و داخل اثبات نمود صدرا گلس توضیح بیشری درباره عایق انواع شیشه دوجداره ، شیشه سکوریت و لمینت به شما ارائه خواهد داد.

دنیای مدرن امروزی پر از صدا و آلودگی های ماشین آلات زندگی را برای همه دشوار ساخته است . شیشه دو جداره صدرا گلس توانسته تا حدودی این مشکالت بزرگ را که از لحاظ بروز سر و صدا و هوای ناشی از آلودگی و ورود و خروج دما به داخل و خارج از خانه و محل کار شما برطرف سازد به نوعی که در تابستان برای ورود دمای باال و در زمستان ورود دمای پایین به ساختمان جلوگیری کند.

همان طور که می دانید شیشه ها نسبت به ضخامت قیمت های متغیری نسبت به هم دارند که ضخامت های آن ) 2 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 ، 12 و … ( می باشد حال سوال اینجا مطرح می شود که آیا رنگ شیشه نیز تاثیر در تغییر قیمت را هم دارد ؟

بله جدا از این که رنگ شیشه باعث تغییر قیمت می شود شفافیت شیشه هم می تواند تاثیر بسزایی در قیمت داشته باشد که انواع شیشه خام بیرنگ نسبت به شفافیت به ترتیب عبارت است از :

1 -شیشه کریستال بیرنگ  ، 2 -شیشه سوپر کلییر بیرنگ ، 3 -شیشه فلوت بیرنگ ) در این نوع شیشه تولید آن نسبت به کیفیت درجه بندی شده است، B , A) – 4 ) شیشه شیت شیشه دوجداره یا سه جداره دلیل ورود و خروج خیلی پایین دمای ساختمان نسبت به شیشه تک جداره این است که در شیشه دوجداره به دلیل موازی شدن دو الیه شیشه که بین آنها اسپیسر 10.8و 12 میل و … (spacer) که داخل آن برای گرفتن دم یا رطوبت به کار میرود این فضا بین شیشه ها با گاز آرگون پر می شود و همه این ها باعث کنترل دما داخل ساختمان می شود .

یکی دیگر از خصوصیات شیشه دو جداره کنترل نور و اشعه UV می باشد که با استفاده از شیشه لمینت می توان از ورود اشعه ماوراء بنفش که باعث تغییر رنگ اشیاء ساختمان و بخصوص برای سلامتی انسان مضر است جلوگیری کرد. شیشه های دوجداره یکی از پرکاربردترین شیشه ها در صنایع ساختمان به کار می رود که در ادامه توضیحات مختصر و مفید در انواع آن می پردازیم.

انواع شیشه دو جداره :

1 -شیشه دوجداره خام :

با توجه به روند کاهشی منابع طبیعی و انرژی جهت بهبود و صرفه جویی در مصرف انرژی شیشه دوجداره در ساختمان نیز به کار می رود. صنایع شیشه صدرا گلس آماده ارائه هر نوع خدمات شیشه اعم از فروش شیشه دوجداره ، شیشه سکوریت ، شیشه لمینت و اجراء سازه های شیشه ای ساختمانی ( کرتن وال ، اسپایدر ، فین گلس ، یونیت سایز ، لیفت اند اسالید ، پی وی سی و … ) به شما سروران گرامی می باشد.

یکی از خصوصیات شیشه دوجداره خام قیمت پایین آن نسبت به نوع شیشه های دوجداره دیگر میباشد. بهتر است در ساختمان های با طبقات پایین اجرا شود که خطر جانی آن به نسبت کاسته شود . در شیشه دوجداره خام معموال شیشه طرف بیرونی ساختمان که نمای ساختمان را نشان میدهد معموال شیشه رفلکس طالیی ، نقره ای ، برنز ، دودی و … به کار می برند که در ظاهر ساختمان کمک بسزایی نیز داردعالوه بر ظاهر ساختمان در دید داخل آن در طول روز حالت غیر ممکن می سازد.

2 -شیشه دوجداره یه لایه سکوریت یا دو طرف سکوریت

امروزه شیشه سکوریت در صنعت ساختمان نقش بسزایی و استفاده آن در تمامی مشاغل به دلیل امنیت و حافظ جان مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه سکوریت قبل از سکوریت شدن هر عملی به روی آن اعم از سوراخکاری ، جاسازی دستگیره و یراق آلات و نیز برش می توان انجام داد. زمانی که شیشه به داخل کوره می رود و دمای تقریبی 600-700 درجه سانتی گراد را به خود دید بعد از آن هیچ عملی اعم از سوراخکاری و برش شیشه را نمی توان انجام داد.

این عمل کیفیت آن نسبت به شکست بالا می رود و امنیت ساختمان را باال می برد. تنها نقطه ضعف شیشه سکوریت گوشه های آن می باشد که با ضرب باال قابل شکستن می باشند. حالا زمانی که نصاب شیشه با استفاده از ملزومات زیر شیشه ) تاکوز ، چوب و …( شیشه را نصب کند شکست آن تقریبی به صفر می رسد.

در شیشه دو جداره سکوریت استفاده آن به روی نمای ساختمان امنیت بیشتری نسبت به شیشه خام دارا می باشد که شکست آن به این شکل است که اگر شیشه سکوریت بشکند به صورت قطعات ریز پایین میریزد و خطر کمتری نسبت به شیشه دو جداره خام را در بر دارد. از لحاظ قیمتی حدود 200 الی 250 هزار تومان در هر متر مربع نسبت به شیشه دوجداره خام بیشتر است که محاسبه قیمتی آن به صورت اجرتی ، هر متر مربع و ضخامت ( میلیمتر ) شیشه می باشد که حدودا هر میلیمتر مبلغ 20 هزار تومان اجرت
سکوریت به صورت همکاری می باشد.

به طور مثال اگر شیشه دوجداره شما یک الیه شیشه سکوریت 6 میلیمتری و یک لایه شیشه سکوریت 4 میلیمتر باشد مجموع میلیمتر 10 می شود که همان 200 هزار تومان اجرت سکوریت می شود حالا شما می توانید با انجام یک محاسبه ساده قیمت شیشه دوجداره را بدست آورید که مبالغ قیمت شیشه خام را هم در سایت sadraglass می توانید مشاهده کنید.

لازم به ذکر می باشد که شیشه ها نسبت به مدت زمان تحویل قیمت ها متغایر می باشند . ( زمان تحویل : عادی ، سه روزه ، یک روزه و ساعتی ) قیمت ها نسبت به تورم افزایش پیدا میکند لطفا برای استعالم قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

شیشه دو جداره

3 -شیشه دوجداره لمینت سکوریت

شیشه دو جداره لمینت سکوریت امنیت فوق العاده بالایی را نسبت به شیشه دوجداره سکوریت را دارد و دلیل آن این است که بین دو شیشه طلق pvb به کار میرود . قبل از به کار بردن طلق pvb روی شیشه ، شیشه ها به طور کامل باید شست و شود و هیچ گردی روی شیشه نباشد تا طلق روی آن قرار گیرد بعد از قرار گرفتن طلق بین دو شیشه ، شیشه داخل کوره می رود تا عمل لمینت انجام شود.

حالت دیگر لمینت شدن می تواند چسب مایع رزین قرار گیرد . در این حالت دیگر نیازی به قرار دادن داخل کوره نیست و تنها یک ورودی به اندازه یک میلیمتر که بتوان چسب مایع یا رزین تزریق شود که بعد از تزریق ، با نور اشعه ماوراء بنفش این کار به اتمام می رسد.

در حالت لمینت به صورت pvb از امنیت بیشتری بهره خواهیم برد و قیمت بیشتری نسبت به چسب رزین به خود اختصاص داده است . شیشه دوجداره لمینت سکوریت در برج ها و شیشه ها به ابعاد بزرگ و در طالفروشی ها دیده می شود .

دلیل بر این است که در مواقع شکست شیشه دوجداره لمینت سکوریت بر خالف شیشه دو جداره سکوریت شیشه هیچ ریزشی ندارد و در سر جای خودش باقی می ماند و از جان و مال شما محافظت می کند قیمت شیشه دوجداره لمینت سکوریت مبلغ 600 هزار تومان به نسبت شیشه دوجداره سکوریت در هر متر مربع بیشتر است .

بیشترین موارد استفاده شیشه لمینت مربوط به برج ها ، نمای دور آسانسور شیشه ای ، نمای شیشه ای پاساژ ، وید پاساژ راه پله ها و جان پناه یا شیشه بالکنی استفاده می شود.

توضیح مختصر درباره پیدایش شیشه لمینت، در سال 1903 یک دانشمند فرانسوی به نام ادوارد طی فرایندی شاهد ترکیب نیترات سلولز با شیشه شد که این امر باعث نشکستن و مقاوم شدن شیشه شد که بعد ها در جنگ جهانی به عنوان شیشه های ماسک ، در صنعت خودروسازی به عنوان حفظ جان برای شیشه جلو و در صنعت ساختمان تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته شده است.

قیمت خرید شیشه دو جداره را از صدرا گلس بپرسید.

برای مشاوره رایگان و پیش فاکتور در رابطه با نصب انواع شیشه سکوریت و قیمت شیشه های سکوریت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهی در مورد “شیشه دو جداره

  1. ایمان گفت:

    سلام، ممنونم بابت محصولات با کیفتتون
    همچنین بابت وقت شناسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *