مقالات

شیشه لمینت دوجداره - صدرا گلس

شیشه لمینت دوجداره

شیشه های دوجداره لمینت از لایه های متعددی ساخته می شوند و ایمنی و دوام بالایی دارند. شیشه های لمینت در دما و فشار معین و در طی فرآیندی از چند لایه شیشه ای و یک طلق پلی وینیل بوتیرال (PVB) تولید می شوند. شیشه لمینت دوجداره مصارف گوناگونی دارد که به آنها خواهیم پرداخت.

شرکت صدرا گلس بهترین تولیدکننده انواع شیشه سکوریت ، لمینت ، سندبلاست ، ساتینا ، دوجداره و تک جداره و … می باشد و علاوه بر تولید نصب و اجرای آنها را نیز به عهده دارد. برای سفارش می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۶۰۱۶۹۶ تماس بگیرید.

شیشه لمینت دوجداره چیست؟

شیشه لمینت دوجداره از شیشه های سکوریت یا معمولی به اضافه لایه ای از طلق PVB ساخته می شود. این لایه های شیشه ای و طلق در طی فرآیندی تحت دما و فشار معین به هم می چسبند و تولید شیشه لمینت می کنند.

شیشه لمینت نسبت به سایر انواع شیشه ایمنی بسیار بالایی دارد زیرا لایه طلقی بین شیشه ها از پخش شدن ذرات شیشه در هنگام شکستن جلوگیری می کند و خطری برای ساکنان و عابران نخواهد داشت.

شیشه لمینت دوجداره - کاربردهای شیشه لمینت

کاربردهای شیشه دوجداره لمینت

  • ویترین مغازه ها و فروشگاهها
  • سقف شیشه ای هتل ها ، پاساژها ، رستوران ها ،کافی شاپ ها و …
  • نمای ساختمان های مرتفع
  • آلاچیق های شیشه ای
  • پارتیشن های شیشه ای
  • نرده های شیشه ای در پاساژها ، ویلاها ، هتل ها و …
  • کف شیشه ای
  • و …

مزایای شیشه لمینت دو جداره چیست ؟

ایمنی بالا : شیشه های لمینت در مقایسه با سایر شیشه ها مقاوم تر هستند و ایمنی بیشتر این نوع شیشه به دلیل وجود لایه طلق PVB است که در هنگام شکسته شدن شیشه از پراکنده شدن و ریختن آنها جلوگیری می کند و تکه ها را در کنار همدیگر نگه می دارد.

عایق صوتی : امروزه در شهرهای شلوغ باید تدابیری اندیشیده شود که وقتی در محیط خانه و یا اداره هستیم صدای خیابان و اطراف به فضای داخلی ساختمان راه پیدا نکند و باعث مزاحمت نشود. شیشه های دوجداره لمینت عایق صوتی بسیار خوبی هستند و درصد زیادی از مزاحمت صدای بیرون را کاهش می دهند.

از شیشه های دوجداره لمینت نه تنها در منازل بلکه در بیمارستان ها ، هتل ها ، ساختمان های اداری و … نیز استفاده می شود. خصوصا ساختمان هایی که در مجاورت اتوبانها و خیابانهای شلوغ هستند حتما باید از شیشه دوجداره لمینت استفاده کنند.

کاهش اتلاف انرژی : شیشه های لمینت دوجداره عایق سرما و گرما هستند یعنی در فصول گرم و سرد سال دمای داخل ساختمان را در حالت تعادل نگه می دارند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند.

مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش : اشعه UV یا ماوراء بنفش خورشید به دلیل طول موج بالا برای سلامت پوست بسیار مضر است و همچنین موجب تغییر رنگ اثاثیه منزل از قبیل پرده ، فرش ، دیوار و … می شود. شیشه لمینت چون دارای طلق PVB در بین شیشه هایش است در مقابل اشعه UV مقاومت می کند و این اشعه را به درون ساختمان راه نمی دهد.

ضد ضربه ، ضد زلزله و ضد گلوله بودن : تصور کنید در هنگام زلزله برای ساختمان های بلند با شیشه های قدی چه اتفاقی می افتد و یا بهتر است بگوییم برای ساکنان و یا عابرانی که از زیر ساختمان عبور می کنند چه بلایی سرشان می آید؟

نگران نباشید با استفاده از شیشه لمینت دوجداره این مشکل حل شده است چرا که این شیشه ها در برابر فشار ، ضربه ، زلزله و گلوله مقاومت بالایی دارند و در صورت شکستن در جای خود باقی مانده و پخش نمی شوند.

تنوع زیاد در مدل و رنگ : شیشه های لمینت در مدل و رنگ محدودیتی ندارند و مطابق سبک و سلیقه شما ساخته می شوند. شما می توانید انواعی از مدل شیشه لمینت را به شرکت صدرا گلس سفارش دهید.

شیشه لمینت دوجداره - مزایای شیشه لمینت دوجداره

تفاوت شیشه لمینت و سکوریت چیست؟

شیشه سکوریت و لمینت هر دو از شیشه های مقاوم هستند که نسبت به شیشه معمولی بسیار بادوام تر هستند و فشار زیادی را می توانند تحمل کنند . از این رو از شیشه لمینت و سکوریت در ساختمان سازی استفاده های زیادی می شود .

شیشه لمینت برای درب ها ، صفحه مانیتور و گوشی ، کف آکواریوم ، شیشه جلوی اتومبیل و بعنوان شیشه ضدگلوله استفاده می شود و از شیشه سکوریت برای ساخت درب و پنجره ، ویترین مغازه ها و … استفاده می شود. شیشه لمینت در مقایسه با شیشه سکوریت قیمت بالاتری دارد .

قیمت شیشه لمینت دوجداره

شیشه لمینت دوجداره انواع مختلفی دارد و ضخامت شیشه روی قیمت آن بسیار تاثیرگذار است. هرچه ضخامت شیشه بیشتر باشد ایمنی و مقاومت شیشه بالاتر است.

اگر قصد اجرای درب ، پنجره ، سقف ، کف ، پارتیشن و نرده شیشه ای از جنس لمینت دوجداره را در منزل یا محل کار خود دارید می توانید با شرکت صدرا گلس تماس بگیرید و اطلاعات لازم به همراه قیمت دقیق را از کارشناسان صدرا گلس جویا شوید.

شرکت صدرا گلس تولیدکننده انواع شیشه سکوریت

شرکت صدرا گلس برترین تولیدکننده انواع سکوریت و تهیه کننده و مجری نصب انواع شیشه لمینت ، سکوریت ، ساتینا ، سندبلاست و اسپایدر ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب های نیمه اتوماتیک و کرکره های برقی در ایران است.

صدرا گلس با سالها تجربه در زمینه تولید و نصب شیشه سکوریت به شما کمک میکند تا بهترین نوع شیشه سکوریت را برای منزل یا محل کار خود تهیه نمایید. برای سفارش و خرید هر نوع شیشه سکوریت ، شیشه سندبلاست ، شیشه لمینت و … می توانید با صدراگلس تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

مقالات بیشتر :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *