مقالات

شیشه سکوریت مغازه - صدرا گلس

شیشه سکوریت مغازه؛ استعلام قیمت و سفارش

شیشه های سکوریت که به شیشه نشکن و شیشه میرال هم معروفند در مکانهای زیادی اعم از درب و ویترین فروشگاهها ، درب راه پله ها در آپارتمانها ، درب مغازه ها و در مکانهای عمومی نظیر بیمارستانها ، سینماها، هتلها و … استفاده می شوند .

شیشه سکوریت به دلیل مقاوم زیاد به ضربه ، حرارت و عوامل آسیب زا بسیار برای نصب در مکانهای عمومی مناسب است و اگر به دلایلی دچار شکستگی شود تکه های آن لبه های تیز ایجاد نکرده و خطری برای افراد نخواهد داشت .

قیمت شیشه سکوریت مغازه اولا به ابعاد شیشه از نظر طول و ارتفاع و ثانیا به جنس و مقدار یراق آلاتی که برای نصب شیشه سکوریت بعنوان درب ، پنجره و ویترین استفاده می شود ، بستگی دارد .

حال اگر برای فروشگاه ، منزل ، مغازه و یا اداره و محل کار خود به دنبال شیشه سکوریت هستید با صدرا گلس همراه باشید تا از نحوه محاسبه قیمت شیشه سکوریت مغازه اطلاع پیدا کنید .

شرکت صدراگلس تولیدکننده انواع شیشه سکوریت ، شیشه لمینت ، شیشه مات (سندبلاست و ساتینا) ، شیشه های دوجداره و تک جداره و … است و برای سفارش و خرید شیشه سکوریت مستقیم و بدون واسطه می توانید با شماره 02156695203 تماس بگیرید.

عوامل موثر بر قیمت شیشه سکوریت مغازه

  • نوع شیشه : بسته به اینکه نوع شیشه فلوت باشد یا سوپر کلییر قیمت شیشه متفاوت خواهد بود . مثلا شیشه سوپر کلییر خیلی شفاف تر از شیشه فلوت است به طوری که امکان ندیدن و برخورد افراد به آن وجود دارد و اگر بعنوان درب و یا دیوار و پارتیشن شیشه ای استفاده می شود حتما باید علائمی روی آن نصب شود تا افراد متوجه وجود شیشه در آن قسمت شده و با آن برخورد نکنند. شیشه سوپر کلیر گرانتر از شیشه فلوت است.
  • ابعاد استاندارد شیشه : چنانچه ابعاد و اندازه هایی که موردنظر شماست را بتوان از جام های استاندارد برش داد قیمت آن کمتر از ابعاد غیر استاندارد خواهد بود . پس قبل از آهن کشی برای درب مغازه بهتر است از ابعاد شیشه های استاندارد مطلع شوید تا هر بار که خواستید شیشه سفارش دهید مجبور نشوید قیمت بیشتری را به دلیل غیراستاندارد بودن ابعاد متقبل شوید .
  • یراق آلات : در بازار برندها و کیفیتهای گوناگونی از یراق آلات برای شیشه سکوریت وجود دارد و قیمت آنها در قیمت شیشه سکوریت مغازه تاثیر خواهد گذاشت .
  • هزینه حمل شیشه تا محل نصب و موقعیت کار
  • شرایط نصب شیشه و اجرت نصب
شیشه سکوریت مغازه - عوامل موثر بر قیمت شیشه سکوریت

قیمت شیشه میرال نشکن برای مغازه

شیشه های نشکن یا حرارت دیده در ابتدا با نام شیشه میرال در بین مردم جا افتاد و این نام ماندگار شد ولی در واقع شیشه میرال همان شیشه سکوریت است که برای درب ورودی مغازه ها ، فروشگاهها و … استفاده می شود .

برای استعلام قیمت شیشه سکوریت مغازه ( قیمت شیشه میرال ) با کارشناسان فروش مجموعه صدراگلس با شماره های 09125601696 و 02156695203 تماس بگیرید .

چرا از صدراگلس شیشه سکوریت بخریم ؟

شرکت صدرا گلس برترین تولیدکننده و مجزی نصب انواع شیشه سکوریت ، شیشه سندبلاست ، شیشه لمینت ، شیشه ساتینا ، شیشه های دوجداره و تک جداره و درب اتوماتیک است و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا شیشه های سکوریت مقاوم و یکدست تولید می کند .

چند دلیل وجود دارد که صدراگلس را برای خرید انواع شیشه از جمله شیشه سکوریت مغازه انتخاب کنید :

  • شرکت صدرا گلس با حذف واسطه ها ، شیشه سکوریت را با کمترین قیمت به دست مصرف کنندگان می رساند و کیفیت شیشه های تولیدی خود را تضمین می کند .
  • مشاورین صدرا گلس همواره آماده هستند تا به خریداران مشاوره قبل از خرید شیشه ارائه دهند .
  • برای اندازه گیری دقیق شیشه از متر لیزری استفاده می شود که کمتری خطایی در برش کار بوجود نیاید .
  • کارشناسان به کلیه درخواستها و سوالات مشتریان در خصوص خرید انواع شیشه پاسخ می دهند .
  • بعد از تولید شیشه سکوریت سفارشی شما ، تکنسین های صدراگلس برای نصب شیشه سکوریت با بالاترین کیفیت و در اسرع وقت در محل نصب حاضر می شوند .
  • در صورتی که پس از نصب هرگونه مشکلی در مورد شیشه و نصب آن پیش بیاید کارشناسان صدرا گلس در کمترین زمان برای رفع آن اقدام خواهند کرد .

مزایای شیشه سکوریت

  • شیشه سکوریت نسبت به شیشه خام و معمولی مقاومت دمایی بالاتری دارد و برخلاف شیشه معمولی در برابر سرد و گرم شدن دچار ترک و شکستگی نمی شود .
  • وزن شیشه سکوریت با شیشه معمولی تفاوتی ندارد پس نباید نگران سنگینی آن بود .
  • شیشه های سکوریت 3 تا 7 برابر نسبت به شیشه های عادی تحمل ضربه بیشتری دارند .
  • در صورت خرد شدن ، شیشه سکوریت به ذرات صیقلی و ریز تبدیل می شود و خطری برای افرادی که در آنجا عبور می کنند ندارد .
  • شیشه سکوریت شفاف است و معمولا تفاوتی بین شفافیت سکوریتها با شیشه های معمولی نیست .
  • داشتن استحکام کششی شیشه سکوریت باعث می شود که بتوان آن را خم کرد بدون اینکه دچار شکستگی شود . در حالی که شیشه های معمولی این ویژگی را ندارند و سریعا خرد می شوند .
شیشه سکوریت مغازه - شیشه میرال

انواع شیشه سکوریت کدامند؟

شیشه سکوریت فلوت

شیشه فلوت در واقع شیشه خام است که بعد از بیرون آمدن از کوره آن را در قلع مذاب می گذارند تا موج شیشه از بین رفته و شیشه ضخیم تر شود . شیشه سکوریت فلوت در پنجره ساختمانها بیشتر کاربرد دارد ولی امروزه شیشه های با کیفیت بالاتری به بازار آمده که باعث شده این نوع شیشه طرفدار چندانی نداشته باشد .

شیشه سکوریت مشجر 

شیشه های مشجر نسبت به شیشه های معمولی مقاومت مکانیکی کمتری دارند ولی اگر این شیشه ها را در فرآیند سکوریت شدن قرار دهیم به مقاومت آن افزوده می شود .

شیشه سکوریت مشجر در حالت عادی مات است ولی ماتی آن موجب عدم عبور نور از آن نمی شود و صرفا از دیده شدن داخل محیط جلوگیری می کند . از این نوع شیشه سکوریت بیشتر در پارتیشن بندی ها ، دکوراسیون داخلی ، سرویس بهداشتی و … استفاده میشود .

شیشه سکوریت رفلکس

شیشه های رفلکس بسیار مستحکم و مقاوم هستند و در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند . شیشه رفلکس در روز مثل آینه عمل کرده و از بیرون فضای داخل ساختمان دیده نمی شود ولی در شب که داخل ساختمان روشن است برعکس عمل کرده و از داخل شبیه آینه است و از بیرون فضای داخل دیده می شود .

شیشه سکوریت رفلکس در انواع شیشه رفلکس طرحدار ، شیشه سکوریت رفلکس دوجداره ، شیشه سکوریت رفلکس ریموت دار ، سکوریت رفلکس لمینت ، شیشه سکوریت رفلکس خم و سکوریت رفلکس ویژه تولید می شود .

خرید شیشه سکوریت مغازه در تهران

اگر در شهر تهران ساکن هستید و نیاز به شیشه سکوریت برای مغازه و فروشگاه خود دارید می توانید با شرکت صدرا گلس تولیدکننده و اجراکننده شیشه سکوریت تماس بگیرید .

کارشناسان صدرا گلس در کمترین زمان ممکن خود را به محل رسانده و نسبت به اندازه گیری لیزری درب ها و ثبت سفارش شما اقدام می کنند . با صدرا گلس می توانید تجربه خرید شیشه را بصورت بی واسطه و با قیمت مناسب تجربه کنید .

ما را در اینستاگرام فالو کنید . 

مقالات بیشتر :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *