مقالات

نرده شیشه ای اکسپوز - شرکت صدرا گلس

نرده شیشه ای اکسپوز چیست ؟

نرده شیشه ای اکسپوز چیست ؟ به مدلی از انواع نرده شیشه ای ، جان پناه و یا هندریل شیشه ای گفته می شود که در آن اکسسوری هایی مانند دستک و پایه نگهدارنده شیشه قابل رویت و مشاهده می باشد .

درست بر خلاف نرده شیشه ای دفنی که داخل کار نصب می شود و دیده نمی شود و به اصطلاح عامیانه در این نوع نرده شیشه ای ، نرده شیشه ای اکسپوز ، روکار یا پاخور دار نیز گفته می شود جنس این نوع نرده شیشه ای پایه نگهدارنده و روکش تماما از نوع آلومینیوم می باشد .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله بالکن شیشه ای را از دست ندهید . 

نرده شیشه ای اکسپوز - تفاوت اکسپوز و دفنی

تفاوت نرده شیشه ای اکسپوز و دفنی چیست ؟

تفاوت بین نرده شیشه ای اکسپوز و نرده شیشه ای دفنی می توان از U شکلی که در زیر کار نگهدارنده نصب و پیچ می شود گفت و در عوض در نوع نرده شیشه ای دفنی نیازی به روکش نگهدارنده ها که در U شکل پیچ می شود و به دلیل دیده نشدن و دفنی بودن کار استفاده از روکش نیازی نیست .

نرده شیشه ای اکسپوز همانند نرده شیشه ای دفنی و نرده شیشه ای اسپیگات بسته به سلیقه مشتری می توان از شیشه های 12 میل سکوریت و به بالا استفاده کرد و برای امنیت بیشتر نسبت به شیشه می توان شیشه سکوریت لمینت استفاده کرد .

مقاله پیشنهادی : قیمت شیشه سکوریت با نصب

نرده شیشه ای اکسپوز - قیمت شیشه اکسپوز

قیمت نرده شیشه ای اکسپوز

قیمت نرده شیشه ای اکسپوز با توجه به متریال و متراژ کلی و زیر ساخت کار محاسبه می شود و شروع قیمت نرده شیشه ای اکسپوز نسبت به هر مترمربع با فرض استفاده شیشه از نوع لمینت سکوریت حدودا از 3.5 میلیون تومان شروع می شود یعنی اگر پروژه شما 20 متر مربع باشد قیمت کلی پروژه شما 70 میلیون تومان می شود .

از چه نوع شیشه ای در نرده شیشه ای استفاده کنیم ؟

ضخامت شیشه در این نوع نرده شیشه ای حداقل باید 10 یا 12 میلیمتر باشد ( برای محل های کم تردد و کم خطر ) و یا استفاده از شیشه لمینت که از لحاظ ایمنی نسبت به شیشه تک لایه امنیت بیشتری را دارد . شما می توانید دو لایه شیشه سکوریت 6 میل فلوت یا سوپر کلییر و یا هر رنگ دیگری با طلق PVB و یا EVA استفاده کنید .

پیشنهاد می کنیم مقاله شیشه سکوریت چیست ؟ را مطالعه نمایید . 

نرده شیشه ای اکسپوز - نوع شیشه اکسپوز

شرکت صدرا گلس 

شرکت صدرا گلس برترین تولید کننده انواع سکوریت و تهیه کننده و مجری نصب انواع شیشه لمینت ، سکوریت ، ساتینا ، سندبلاست و اسپایدر ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب های نیمه اتوماتیک و کرکره های برقی در ایران است .

صدرا گلس با سالها تجربه در زمینه تولید و نصب شیشه سکوریت به شما کمک می کند تا بهترین نوع شیشه سکوریت را برای منزل یا محل کار خود تهیه نمایید . برای سفارش و خرید هر نوع شیشه سکوریت ، شیشه سندبلاست ، شیشه لمینت و … می توانید با صدراگلس تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

مقالات بیشتر :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “نرده شیشه ای اکسپوز چیست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *