مقالات

نرده شیشه ای دفنی - صدرا گلس

نرده شیشه ای دفنی چیست ؟

یکی از جذاب ترین و زیباترین نرده های شیشه سکوریت لمینت ، نرده شیشه ای دفنی است چرا که شما تنها چیزی که می بینید شیشه می باشد . یک حفاظ شیشه ای زیبا که درست از دل زمین بیرون آمده و از لحاظ ایمنی نسبت به نرده شیشه ای اسپیگات و اکسپوز بالاتر است .

در گذشته بیشتر از نرده های فلزی و حتی چوبی استفاده می شد ولی با گذشت زمان نرده های سنگی روی بورس آمدند . اما امروزه یکی از زیباترین و پرطرفدارترین نرده ها ، نرده شیشه ای است .

در واقع شیشه گزینه متفاوت و نوینی است که می تواند در اجرای نرده شیشه ای که به نام حفاظ شیشه ای نیز شناخته می شود استفاده شود .

در نرده شیشه ای دفنی همان طور که از نامش پیداست تمامی قطعات داخل زمین نصب می شود . شیشه های نرده را به دو صورت می توان سفارش داد : سکوریت و سکوریت لمینت .

مقاله پیشنهادی : نرده شیشه ای اکسپوز

نرده شیشه ای دفنی - مزایای نرده شیشه ای دفنی

مزایای نرده شیشه ای توکار (دفنی)

  • پنهان بودن اکسسوری نرده شیشه ای دفنی
  • امکان استفاده از رنگ های متنوع
  • مقاومت بالا
  • سرعت اجرایی بالا
  • نظافت راحت
  • بدون پاخور

آب بندی در سیستم نرده شیشه ای دفنی بسیار مهم است . باید به این مورد قبل از هرگونه اقدام به کف سازی و اجرای پوشش نهایی توجه نمود چرا که در این مدل آب به راحتی از بین شیشه و نوارهای آب بندی عبور می کند و به گاتر می ریزد. انتقال آب از کف شور و تخلیه آن مورد مهمی است که باید پیش بینی های لازم را در مورد آن در نظر گرفت .

بیشتر بخوانید : نرده شیشه ای فیکس پوینت چیست ؟

نرده شیشه ای دفنی - نصب نرده شیشه ای

نصب نرده شیشه ای دفنی

برای نصب نرده شیشه ای دفنی شما باید یک سطح صاف را به درستی تشخیص دهید . زیرسازی مناسب و صحیح باعث نصب درست قطعات و تراز شکل می شود . سعی کنید برای بهتر نصب شدن نرده شیشه ای با یک متخصص باتجربه گفتگو کنید و از راهنمایی درست برخوردار شوید .

قیمت نرده شیشه ای دفنی یا توکار

محاسبه قیمت نرده شیشه ای دفنی نسبت به نوع شیشه و رنگ شیشه تغییر خواهد کرد . حداقل قیمت نرده شیشه ای به ازاء هر مترمربع 4 میلیون تا 6 میلیون متغیر است .

نکته بسیار مهمی که لازم است آن را برای شما متذکر شویم این است که قبل از به پایان رساندن کف سازی ها با کارشناسان صدرا گلس تماس بگیرید تا در این مورد به شما مشاوره رایگان بدهند .

مطالعه بیشتر : نمای شیشه ای مدرن یا فریم لس

نرده شیشه ای دفنی - قیمت نرده شیشه ای

شرکت صدرا گلس 

شرکت صدرا گلس برترین تولید کننده انواع سکوریت و تهیه کننده و مجری نصب انواع شیشه لمینت ، سکوریت ، ساتینا ، سندبلاست و اسپایدر ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب های نیمه اتوماتیک و کرکره های برقی در ایران است .

صدرا گلس با سالها تجربه در زمینه تولید و نصب شیشه سکوریت به شما کمک می کند تا بهترین نوع شیشه سکوریت را برای منزل یا محل کار خود تهیه نمایید . برای سفارش و خرید هر نوع شیشه سکوریت ، شیشه سندبلاست ، شیشه لمینت و … می توانید با صدراگلس تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید .

مقالات بیشتر :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *