مقالات

قیمت شیشه سکوریت با نصب - شرکت صدرا گلس

قیمت شیشه سکوریت با نصب

قیمت شیشه سکوریت با نصب : شیشه سکوریت که نوعی شیشه ایمنی است ، همان فرآیند اولیه تقویت حرارتی مانند شیشه سخت شده را طی می کند ، البته با چند عنصر تولیدی متفاوت . چقرمگی این شیشه با فرآیند خنک سازی کنترل می شود و به صورت اختیاری می توان با تقویت شیمیایی شیشه آن را افزایش داد .

فرآیند تلطیف باعث می شود که سطح بیرونی در حالت فشاری به سمت داخل قرار گیرد که تحت کشش نگه داشته می شود . این نوع استرس است که در واقع موجب ویژگی های فیزیکی شیشه می شود. قیمت شیشه سکوریت با نصب به عوامل گوناگونی بستگی دارد که در این مقاله به آن پرداخته ایم .

شرکت صدرا گلس برترین و بهترین تولیدکننده انواع شیشه سکوریت ، لمینت ، سندبلاست ، ساتینا ، شیشه دوجداره و … شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

مزایای شیشه سکوریت

شیشه سکوریت نه تنها از نظر فیزیکی قوی ‌تر از شیشه‌ های استاندارد است ، بلکه در برابر دماهای بالاتر نیز بسیار مقاوم تر است و برای استفاده در اجاق ‌ها ، ظروف پخت و پز و غیره ایده‌آل است.

زیرا شیشه به طور طبیعی تحت فشار است ، شکستگی معمولاً باعث می شود که شیشه به جای آن خرده های تیز عظیمی که هنگام شکستن شیشه استاندارد ایجاد می کنید ، به قطعات کوچکتر تکه تکه شود .

شیشه سکوریت ایمن تر است زیرا اگر شیشه سکوریت به طور عمدی شکسته شود ، به عنوان یک سلاح تیز ناکارآمد است و برای استفاده در مکان های عمومی ایده آل است .

قیمت شیشه سکوریت با نصب - مزایای سکوریت

معایب شیشه سکوریت

شیشه را فقط در صورتی می توان سکوریت کرد که ابتدا به اندازه مورد نظر برش داده شود یا به شکل فشرده شود ، پس از فرآیند سکوریت کردن نمی توان تغییری در آن ایجاد کرد . کارهایی مانند سوراخ های مته ، لبه های صیقلی و الزامات ساخت خاص باید قبل از فرآیند سکوریت کردن انجام شود.

امواج سطحی به دلیل غلتک های صاف کننده در فرآیند تولید ، این امواج قابل توجه هستند و احتمالاً قبلاً در مواردی مانند تلفن های همراه و شیشه اتومبیل متوجه آنها شده اید به خصوص اگر از عینک آفتابی پلاریزه استفاده می کنید.

کاربردهای معمول شیشه سکوریت

شیشه تقویت شده حرارتی برای لعاب های عمومی در نظر گرفته شده است ، جایی که برای تحمل بار باد و تنش حرارتی استحکام بیشتری مورد نظر است. شیشه سکوریت در تعدادی از محصولات تجاری از جمله:

  • حصار استخر
  • درب فر
  • درب های دوش
  • میزهای شیشه ای
  • صفحه نمایش گوشی موبایل
  • نورگیر
  • پنجره های بزرگ
  • آسانسور
  • شیشه های خودرو
  • محافظ صفحه نمایش گوشی موبایل
  • شیشه ضد گلوله
  • ماسک های غواصی
قیمت شیشه سکوریت با نصب - کاربردهای سکوریت

خدمات حرفه ای نصب و تعویض شیشه سکوریت

تیم مجرب صدرا گلس ارائه خدمات فروش ، نصب و تعویض شیشه سکوریت ، شیشه لمینت ، شیشه سندبلاست ، شیشه ساتینا ، شیشه دو جداره و تک جداره و … را به عهده دارد. برای مشاهده نمونه کارها می توانید به قسمت پروژه ها در سایت سری بزنید.

عوامل موثر بر قیمت شیشه سکوریت با نصب

ابعاد : ابعاد شیشه سکوریت در قیمت آن تاثیرگذار می باشد و هر چه ابعاد از نظر طول و عرض بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است. همچنین نصب شیشه های بزرگتر نظیر شیشه سکوریت مغازه ها نسبت به شیشه سکوریت پنجره و … در منازل با ابعاد کوچکتر ، قیمت بالاتری دارند .

ضخامت : از آنجا که اصولا خرید و نصب شیشه با هم انجام می شود هر چه ضخامت شیشه بالاتر باشد بر روی هزینه کلی تاثیرگذار است.

رنگ : شیشه های سکوریت در رنگهای متنوعی تولید می شوند و زیبایی خاصی به محیط منزل یا محل کار می دهند. برخی رنگهای شیشه سکوریت نسبت به رنگهای دیگر قیمت بالاتری دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت می توانید با شرکت صدرا گلس به شماره ۰۹۱۲۵۶۰۱۶۹۶ تماس بگیرید.

یراق آلات : برای نصب شیشه سکوریت یراق آلاتی استفاده می شود که نوع ، برند و کیفیت آن در قیمت نهایی خرید و نصب شیشه سکوریت تاثیرگذار است. یراق آلات شامل دستگیره ، فریم ، پاسار ، لولا ، تجهیزات مربوط به دربهای سکوریت اتوماتیک و … می گردد .

میزان مقاومت در برابر حریق : شیشه های سکوریت مقاومت های گوناگونی در برابر حریق از خود نشان می دهند هر چه شیشه در برابر آتش سوزی مقاوم تر باشد و دچار شکستگی نشود قیمت آن بالاتر است .

شهر محل نصب و دستمزد نصاب : در برخی شهرها به دلیل کمبود امکانات و یا به دلیل دوری راه هزینه های ایاب و ذهاب به هزینه های کلی اضافه می شود . همچنین مهارت نصاب هر چه بیشتر باشد قیمت کار بالاتر خواهد بود .

قیمت شیشه سکوریت با نصب - عوامل موثر بر قیمت سکوریت

شرکت صدرا گلس تولیدکننده انواع شیشه سکوریت

شرکت صدرا گلس برترین تولیدکننده انواع سکوریت و تهیه کننده و مجری نصب انواع شیشه لمینت ، سکوریت ، ساتینا ، سندبلاست و اسپایدر ، درب اتوماتیک شیشه ای ، درب های نیمه اتوماتیک و کرکره های برقی در ایران است.

صدرا گلس با سالها تجربه در زمینه تولید و نصب شیشه سکوریت به شما کمک میکند تا بهترین نوع شیشه سکوریت را برای منزل یا محل کار خود تهیه نمایید. برای سفارش و خرید هر نوع شیشه سکوریت ، شیشه سندبلاست ، شیشه لمینت و … می توانید با صدراگلس تماس بگیرید .

در اینستاگرام ما را دنبال کنید.

مقالات بیشتر :

محصولات پیشنهادی :

دیدگاهی در مورد “قیمت شیشه سکوریت با نصب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *